تابلو صنعت آسیا

عضو انجمن تولید کنندگان تابلو های برق وانجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران

تابلو صنعت آسیا

عضو انجمن تولید کنندگان تابلو های برق وانجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران

شرکت تابلو صنعت آسیا با هدف تأمین بخشی از نیاز کشور در زمینه طراحی و تولید تابلوهای برق تأسیس گردید و از بدو امر با تکیه بر تلاش و تخصص پرسنل و مدیران خود با روندی رو به رشد ، به سرعت جایگاه ویژه ای در این صنعت پیدا کرد .

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تابلو PLC

PLC ها را میشود از نظر اندازه حافظه یا تعداد ورودی و…  به انواع زیر تقسیم بندی کرد.

PLC های کوچک: جایگزینی برای کنترل کننده های سنتی است. تابعیت گسترش محدود و حداکثر دو یا چند ورودی/خروجی دارند. و برنامه نویسی آنها، نردبانی یا با دستورات نمادی انجام می گیرد.

PLC های متوسط: این PLC ها ساختار مدولار دارند در نتیجه توسعه و یا تغییر آنها ساده است و تنها با اضافه نمودن یا تغییر مدولها صورت می گیرد. تعداد ورودی/ خروجی زیاد و توسعه سیستم در آینده متصل می باشد. امکانات ارتباطی زیاد دارند و میشود از آنها در کنترل گسترده استفاده کرد و برنامه نویسی آنها نردبانی یا نمادی و یا دستورات گرافیکی میباشد..

PLC های بزرگ: در مواردی که تعداد ورودی ها/ خرروجی ها زیاد است و یا عملیات کنترلی پیچیده است از PLC های بزرگ استفاده می گردد از این PLC ها برای هدایت تعدادی PLC کوچک نیز استفاده می شود و برنامه نویسی این نوع PLC ها معمولا با استفاده از زبان های سطح بالا صورت می گیرد.

  • ۹۸/۱۲/۰۶
  • tablosanat asia

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی